توسط ExP
| یکشنبه پانزدهم آبان ۱۴۰۱ | 21:3
سلام. شبتون آرام.
به عقیده من زمان مثل آب میمونه. آبی در رود زندگی. آبی که میره و میره و در انتها به آبشار مرگ میرسه!( بنظر من آبشار پدیده ی قشنگیه! ببخشید که مجبور شدم مرگ رو بهش تشبیه کنم!)
نمیشه جلوی رود رو گرفت. اما میشه ازش شاخه جدا کرد و به زمین کشاورزی برد. مراقب چیزایی که میکاریم باشیم
و یادمون باشه؛ کاشت محصول کم سود و کم بازده بهتر از کاشتن هیچه!