امروز در سومین جلسه بسکتبال، مربی من رو بازی داد...!
و خوب باید حدس زد چقد خرابکاری اتفاق افتاد...😂
خرابکاری از دید اونها البته
وگرنه بنظرم من درخشان بودم...!
مراقب باید بود این وقتا از دید بقیه خودت رو نبینی. در واقع اونچه از درون خودت بهش نگاه میکنی اهمیت داره. و من در روز هشتم از آشناییم با بسکتبال با بچه هایی بازی کردم که تا ۱۰ سال سابقه بازی داشتن و این یعنی من تو اون بازی MVP حساب میشم😂
بماند که اونا البته تو خیلی از چیزایی که من توش خوبم هیچ ایدهای ندارن...!
مراقب خودت و حال خوبت باید باشی
بله😌
از امروز بگم؛ یه استاد اعجوبه داریم که خیییییلی خوبه😂
امروز من تنهایی تو کلاس بودم و سر تایم فقط من حاضر بودم
اومده میگه عه
پس بقیه کوچولوهام کو؟😂
رفته آموزش میگه این زیزی گولوها کجان؟😂😂 میگم استاد رفتن صبحونه
میگه عه
تو چرا باهاشون نرفتی( با یه لحنی که ینی آخی چرا تو رو با خودشون نبردن😂) برو بگو بیان؛ نه ولش کن بیا باهم بریم😂😂
خدااایا چرا انننقد بعضی استادا ماااهن😂😂😂🤗
درد و بلاشون تو سر استادای گیر اخموی بیسواد🤐
بگذریم. رفقا از این بگم واستون. نترسید. شما از اونچه خودتون فک میکنین خیلی باارزشتر و جلوترید! دوستون دارم! یاعلی