شرح حال

روزنامه اتفاقیه احوالات یک انترن علم طب

  • صفحه اصلی
  • پروفایل
  • ایمیل
  • آرشیو
  • عناوین مطالب

ستاره ها در عمق تاریکی

توسط ExP |

یومیه

,

فلسفه بافی

| دوشنبه شانزدهم آبان ۱۴۰۱ | 17:51

ساعت 17:45 هست و همین الان راه افتادیم. به سمت تهران. دور و بر همه جا تاریکه

از دور انگاری یه دسته ستاره دارن تو دل تاریکی حرکت میکنن!

بابت ترک کردن خونوادم غمگینم اما این وا دادن خوب نیست. بی علت نمیرم. میرم تا با سرما و مرگ بجنگم و این ارزش تنهایی رو داره.

هم اتاقیم میگه مردی به خشن بودنشه اما بنظرم مرد ترین آدما سرشار از فوران عواطف بودن و چیزی از احساس و عطوفت در چهره شون پنهون نبود! همه احساس! من دلم می‌خواد اینطور باشم؛ دلتنگ باشم، دوری رو خوب تحمل نکنم، حتی گریه کنم! بنظرم مردی که مث یه تیکه سنگ خشن باشه هیچوقت نمیتون یه مرد واقعی باشه. اونم خوبه ولی بجاش. جلوی دشمن. جلوی ضعف و ظلم و بی‌مروتی بباید خشن بود!

سرتونو درد نمیارم. فعلا یاعلی

مشخصات وب
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجوی سال ششم دانشگاه علوم پزشکی ایران
آیدی تلگرام: @HashemiMD313
ایمیل: seymah.hashemi@gmail.com
آرشیو وب
  • اسفند ۱۴۰۴
  • آبان ۱۴۰۴
  • مهر ۱۴۰۴
  • مرداد ۱۴۰۴
  • تیر ۱۴۰۴
  • خرداد ۱۴۰۴
  • اردیبهشت ۱۴۰۴
  • فروردین ۱۴۰۴
  • اسفند ۱۴۰۳
  • بهمن ۱۴۰۳
  • آذر ۱۴۰۳
  • آبان ۱۴۰۳
  • مهر ۱۴۰۳
  • شهریور ۱۴۰۳
  • مرداد ۱۴۰۳
  • خرداد ۱۴۰۳
  • فروردین ۱۴۰۳
  • دی ۱۴۰۲
  • آذر ۱۴۰۲
  • آبان ۱۴۰۲
  • مهر ۱۴۰۲
  • شهریور ۱۴۰۲
  • مرداد ۱۴۰۲
  • تیر ۱۴۰۲
  • خرداد ۱۴۰۲
  • اردیبهشت ۱۴۰۲
  • فروردین ۱۴۰۲
  • اسفند ۱۴۰۱
  • بهمن ۱۴۰۱
  • دی ۱۴۰۱
  • آذر ۱۴۰۱
  • آبان ۱۴۰۱
  • مهر ۱۴۰۱
  • تیر ۱۴۰۱
  • خرداد ۱۴۰۱

آمارگیر وبلاگ

B L O G F A . C O M

تمامی حقوق برای شرح حال محفوظ است .