توسط ExP
| جمعه بیستم آبان ۱۴۰۱ | 14:38
امروز روز کار جهادی بود. به عنوان《 راهنمای تشخیص بیماریها》همراه پزشکان به روستاهای استان کرج میریم( امروز سمت ملارد و اهر اینا بودیم) و در حد توان به صورت رایگان و خدمات پزشکی ارائه میدیم!
روز پر سود و پر مهری بود و بیش از ۵۵۰ بیمار توسط ۷-۸ پزشک ویزیت شدن! که یکی از بهترین آمارهامون بود. خدا زیادش کنه!
کار جهادی و غیر مادی، علاوه بر این که بخاطر تعداد بالا دست پزشکو تیز میکنه، چون واسه پول نیست پزشک نیتش رو برای خدا و خیر رسوندن به مردم میذاره و کلی هم حال خوب نصیبش میشه!
ایشالا قسمتتون!
یاعلی