توسط ExP
| جمعه بیستم آبان ۱۴۰۱ | 23:23
دوشنبه و سه شنبه امتحان زنان داریم!
هنوز نتونستم خوب بخونمش و یکم دارم استرسی میشم!
فردا میریم دانشگاه تا فیتیلشو بپیچیم!
اند گس وات! پروتا رو هم باخودمون میبریم تا قبل شروع یکم تمرین صبحگاهی بسکتبال داشته باشیم علی برکتالله!
معمولا این روزها ۸ صبح میریم و ۸ شب برمیگردیم.
عرض خاصی نیست.
ارادت
یاعلی