توسط ExP
| شنبه بیست و یکم آبان ۱۴۰۱ | 21:27
سلام امروز روز خیلی خوبی بود.
صبح و شب هرکدوم 0/5 ساعت بسکتبال تمرین کردم و بینشم 7 ساعت درس! بعضی روزها انگار 24 ساعت نیستن! 48 ساعتی 72 ساعتی چیزین فشرده شدن تو یه روز! کاش همه روزامون این شکلی باشن!
الانم باید برم سراغ برنامه ریختن واسه بچه هام؛ امیدوارم تا11 که قرار خواب داریم جم بشه)':
پ.ن: یه سوال پزشکی ازم پرسیده بودین؛ یکی دو روز دیگه جواب میدم ![]()