توسط ExP
| سه شنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۱ | 13:4
امروز امتحان آخر زنان رو دادیم و پروندش رو باانشالا ۱۸ یا ۱۹ بستیم!
استاد گرامی گشت و گشت و گشت، سوالاتی پیدا کرد که من بلد نباشم! امتحان شفاهی و Face to Face بود! با کلی غرغر و منم کلی جواب سوالاتی که بقیه بلد نبودن رو دادن ۱۸ رو ازش گرفتم
آخرشم گفت خودتون به خودتون نمره بدین منم ۱۹ دادم😂 حقمه آقا مگه الکیه؟! احتمالا هم استادِ نهایی نمره رو کمی بیشتر کنه و ۱۹ بده...!
استارت مطالعه ENT رو میزنیم انشالا. گوش و حلق و بینی، بیمارستان حضرت رسول تهران. یکی از درسایی که من ازش خوشم میاد! ایشالا بترکونیمش. میخوام تا هفته بعد که کلاساش شرو میشه یه دور بخونمش!! چه شود!
آقا خیلی چاکریم. فعلا یاعلی