به علت همزاد پنداری، چند وقتیه شرو کردم و آنشرلی نسخه قدیمیش رو با دوبله قدیمی میبینم!
دوستان شماتتم میکنن که مرد! GOT و AOT واسه تو خوبه... آخه آنشرلی؟!
درسته یه جاهاییش یکم لوسه ولی بازم با داستانش حال میکنم بنظرم هیچ ایرادی بر من وارد نیست آقا![]()
این روزا میریم کلاس. درمونگاه شلوغه و ببخشید سگ صاحابشو نمیشناسه. و منم واسم خوشایند نیست و میپیچونم و میرم کتاب خونه.
تو همین دو روز آغاز کورس یک ماهه 2/3 مطالبو خوندم و از نظر درس نگرانی ندارم ولی میخوام زود تمومش کنم بره بشینم واسه امتحان عفونی که وسط کلاسای ENT گذاشتن( Ear Nose Thorax) بخونم! روز اول اتاق عمل هم رفتیم! عملا همه زیر گاید میکروسکوپ! یچیز پشم ریزونی اصن! چششون به میکروسکوپ بود انگار داشتن سلولا رو به هم میدوختن![]()
تجربیات نادری نصیبم شد
با دکتر رمضانیان هم آشنا شدم؛ رزیدنت سال سه ENT خیلیم خوش اخلاق و مشتی!
این بود این چند روز/:
عرضی نیست فعلا یاعلی