توسط ExP
| دوشنبه سی ام آبان ۱۴۰۱ | 20:53
چرا تیم ملی ایران تیم جمهوری اسلامی هست؟ با خودم فکر میکردم اگر همه افراد تیم ملی از طرفدارای جمهوری اسلامی باشن این حرف میتونه درست باشه
اما وقتی افراد زیادی توی تیم از خود بچه های معترض بودن پس چرا بازم از باخت تیم ملی خوشحال میشید؟ از اونایی که از باخت تیم ملی اظهار خوشحالی کردن و با گل خوردنش هورا میکشیدن شدیدا بیزارم...